Monday, August 29

Ber-boo-car

Ok this is my second day berbuka di Alor stuck and berbuka dengan BFF dan juga ex classmate masa gua forn 5! Well sangat meriah okay even tak ramai pon yang attend. Ada laa dalam 12 orang yang pergi.. Okay, kami order set sebab kawan-kawan semua dalam on diet. Dalam kemeriahan bercerita ada slack nyaaa! Biasalah, kami buat Pizza Hut tu macam kedai bapak kami.. Sembang pny sembang, tak sedar yang masing-masing cakap serupa dengan orang pekak sembang dengan orang yang sama pekak, HAHA then, di sebabkan bising, ada la betina bajet hot kat sana ushaaa kami dengan pelik sepeliknyaaa! Maybe dia baru boleh makan dekat Pizza Hut, so dia pon nak berlagak tempat tu high class la! Bago orang yang berasal dari hulu, maybe menganggap tempat tu sangat high class! Hang dengan jacket kulit hang bole pergi mampus okayy.

Dari Pizza Hut ke Istana Anak Bukit! Bukan apa, sebab Alorstuck ni sangat cool sampai kami taktau nak ronda mana! hahahaha! So pergi sana ambek la pic sedikit sebanyak..

Kawan lama tak jumpa


Lepas habis bercakap dan mengambil gambar, kami pon berasa laparr! hahaha kemudian kami singgah ke Yasmeen untuk membeli makanan untuk supper haha port seterusnya di rumah Syam pula!

:)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.